DIANA IN HySTerIC!!!

trying to make sense of it all... preferably with style..AND FLAIR..

Wednesday, May 26, 2010

Badminton = malu, malu = badminton

semalam ade pertandingan badminton antara guru-guru di sekolah.

Yours truly adalah antara pesertanya (ganti guru lain a.k.a paksa rela)

Ok je sbb name pon friendly match and main pon same perempuan..ALAS..

rupenye CAMPURAN! beregu plak tu..cool je la aku..uhuhu. YAng penting main dengan tiada rase self-absorbed. kalau x mcm2 gaya aksi yang pelik akan muncul.

Yang paling malu terjadi smlm pon.. opponent smash terus kene kat kepala (itu PALING MALU YE,ade lagi yang level nye rendah ckit malu) .. malu weh.. huh, xnak ingat daa(sbb malu sgt). Da la cikgu kuek tanye pasal tu..die ckp nampak aku x bese main.. need i say more??!!! MALUUUUUU $^^$^&%*t . Tapi aku cool je. Malu lumrah hidup (kate penenang). Hidup mmg kene ade hysteric.

Ok, enough on that!! Paling best nye yang aku akan mengaku.. sepanjang main x tahu actual rule die pon..well,serve, pukul tau la but the kira mata part, and the other shenanigans x tau la (in fact,lpas abis match yang tau aku kalah,tapi xtau by what points).

Aku dapat tau skang badminton gune 21-format (1 game, 21 score). dulu 15-format. nanti la post kat sini rules die ckit. (tgk dpat ilmu gak kan? kan?)

skang ni nak pegi mandi. bye!!


owh, yea,tadi ajar PAntun kat 3 indigo (bagi 3 budak dimerit).. skang ni lpas kuar klas 3I ngan 3M mmg kene minum air asam la (uhuhu,takut long term die jadik mcm suare MAcy Gray plak)


Oleh itu, bersempena dgn pembelajaran pantun, telah tercipta 2 rangkap dari otak ku ini:

Jalan-jalan pasar makan wanton,
Singgah pula beli wau,
Cikgu Diana main Badminton,
Kalah tau tapi markah tak tau.

Ikan dalam pergi,
ikan dalam kuali
malunya cikgu tidak terperi,
hinggap satu smash di tengah dahi.


ahahah...xde idea..lain kali aku akan menyumbang idea lebih bernas. Ok,btol2 pg mandi sekarang!!

sekian.

1 Comments:

Blogger Syura said...

bebbbbbbbbbbbbbb!! comel gile pantun u. hahahahah!

May 27, 2010 at 3:48 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home